Hej fina. Hoppas ni mår bra. Jag har varit sjuk typ den senaste veckan, så segt! Den här helgen har jag i alla fall tagit mig ut en del men missade hela Malmöfestivalen typ. Igår var Carl och Nora i Halland så jag hängde lite på stan med Alva. Idag har hela...


