Hej fina. I helgen var jag själv här hemma med barnen då Carl var i Malmö för att delta på Niklas 40-årsfirande. Jag var själv här med barnen och det gick ändå bättre än jag vågat hoppas på haha. I fredags hämtade jag den på förskolan vid 15 och sen blev det mellis,...


